Mar 22, 2009

12 cara untuk tahu bahawa anda mencintai seseorang

DUA BELAS:
Anda selalu bergayut dengan si dia sehingga larut malam dan apabila anda tidur anda masih fikir akan dia.

SEBELAS:
Anda sebenarnya berjalan dengan perlahan apabila anda dengannya.

SEPULUH:
Anda tidak merasa Ok apabila si dia berjauhan.

SEMBILAN:
Anda tersenyum apabila anda mendengar suara si dia.

LAPAN:
Apabila anda melihat kepada si dia,anda tidak nampak orang lain sekitar anda. Anda melihat hanya si dia..

ENAM:
Si dia adalah segala-galanya anda hendak memikirkan.

LIMA:
Anda menyedari yang anda tersenyum setiap masa anda melihat kepada si dia.

EMPAT:
Anda akan melakukan sesuatu untuk berjumpa si dia.

TIGA:
Manakala anda semasa membaca ini, terdapat seseorang dalam fikiran anda sepanjang masa.

DUA:
Anda telah begitu sibuk memikirkan si dia sehingga anda tidak perasan yang no TUJUH adalah tiada.

SATU:
Anda akan memeriksa semula di atas jika yang adalah benar dan kini anda akan tersenyum sendiri..

p/S: Haha..gelakkn die puas2..hihihi.. =D
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

15 kaki menyibuk: on "12 cara untuk tahu bahawa anda mencintai seseorang"

~nEeYsA~ said...

hahaha...
jht!
hanya dia yag aku pkrkn!
chewahh..

wanie said...

hahaha..
zizul2...
emm agknyer ko ni yg syok kt seseorg..
thyts y ko post bnde alah ni..
kiu3...

aZiZuL HaFiZ said...

eleh..wanie2..
yo yo an jew..hahah..
spe yg wanie pk kn nie???????
hahahaa..

haha..neeysa kne..(chuckle 4 u) =D

wanie said...

mne de spe2..
n mne ko thu wanie de pkir spe2..
hahaha..
zul2...
ko da slh fhm ni..
mne ko dpt bnde alh ni..
emm ko rse semue 2 btol x?
hohoho...

misz benida said...

hahaha..
tol la aku pon xprsaan num7 xde..
tpi aku dlm dilemma..
xtau mna stu yg nk aku pk kan..
maaf la "_ _ _"..
huhu

~nEeYsA~ said...

haaaaa....
wanie pkr spe tu?
kih2...

zizul mmg dh de org yg salu die pkrkn tu..
hihi...

(clap)..hihi

.fatin nabila. said...

hehe..`
xde sape lg yg sy dok pk lam kpale..
means, i xchenta sape2 la kn, :p

aZiZuL HaFiZ said...

msti la btol..coz die tol2 membuatkn kte trigt kt spe2.. ckp cpt wanie!!
nk tau spekah geranga yg brani sgt 2..hahaha..

mieda> delima?? mksdnye kuar 2 org ke? or yg kuar 2 samar2?? huhu..

hahaha..kumemikirkn num 7 la neeysa.. =p

em..ye kot nabila, means u kn tga single mingle..huhu..

~nEeYsA~ said...

mida...bhye tu..
cian "_ _ _"...

yela tu zizul..pk la sgt no.7 tu..
hikhikhik...

wanie said...

hahahha..
mne de spe la nisa..
eh zul..
npe ckp g2..
hikhik..
uuiish dy mmg brani..
brani mnmbat ati ini..
wahahaha..
gurau je..
npe?ko nk serang dy ke..
ahakzz..no way..i cant live wthout him..
wahhhh..xthan ayat..hohoo..
sje bt kontrovesi..kiu3..

aZiZuL HaFiZ said...

haha..tol2..'cian_ _ _' huhu..

haha..neeysa2, i mean to do that..
saje show jgk yg kdg2 kte de prob lor..n its truely work when u said it..yey!!..

ak pnh mng pelakon harpan taw!! hak3..=p

wanie said...

yer2 jew je ko zul..
huh..

aZiZuL HaFiZ said...

hahah..gurau2 je la wanie..

jgn mara k..=)

~nEeYsA~ said...

eley..yela tu..
u are not a good actor poon...
kantoi!hahah...
no "yey" lgi..
now its time 4 me to say that!YEY!!!!!!!!
kih2..(chuckle)
awk nkl!

aZiZuL HaFiZ said...

hahaa..jht..
awk nkl..(chukle) hihi..
bia la..neeysa jeles~~ weekkk..=p

12 cara untuk tahu bahawa anda mencintai seseorang

DUA BELAS:
Anda selalu bergayut dengan si dia sehingga larut malam dan apabila anda tidur anda masih fikir akan dia.

SEBELAS:
Anda sebenarnya berjalan dengan perlahan apabila anda dengannya.

SEPULUH:
Anda tidak merasa Ok apabila si dia berjauhan.

SEMBILAN:
Anda tersenyum apabila anda mendengar suara si dia.

LAPAN:
Apabila anda melihat kepada si dia,anda tidak nampak orang lain sekitar anda. Anda melihat hanya si dia..

ENAM:
Si dia adalah segala-galanya anda hendak memikirkan.

LIMA:
Anda menyedari yang anda tersenyum setiap masa anda melihat kepada si dia.

EMPAT:
Anda akan melakukan sesuatu untuk berjumpa si dia.

TIGA:
Manakala anda semasa membaca ini, terdapat seseorang dalam fikiran anda sepanjang masa.

DUA:
Anda telah begitu sibuk memikirkan si dia sehingga anda tidak perasan yang no TUJUH adalah tiada.

SATU:
Anda akan memeriksa semula di atas jika yang adalah benar dan kini anda akan tersenyum sendiri..

p/S: Haha..gelakkn die puas2..hihihi.. =D