Sep 7, 2008

Terkenang~

hmm..ble aku msuk bln pose ni aku terkenang lak zaman2 pose yg lepas..
ble pk2, rse cam pose kali ni xsemeriah pose dlu2 lak..
npe yeh??????? nk kate ak xde membe kat ump ni., bersepah2 je membe..
mybe xde yg rapat sgt kot..klu kat skul dlu buka rmi2, sume org de..sonok2..
windunye zaman kecilku..then kat matrix lak mse bln pose slalu lpak ngan dak blik dpn..
sume pon gile2 gak..skrg tgl sorg je yang sme ngan aku kat cni..yg len da g usm,ukm ngan umt..
waa, rndu kat diorg gak..hehe.. emm, xpe2..pose kat mne pon sme je snanye..ade je ske duka die..hehe..
hopefuly ramadhan kali ni lbih bek dr b4~
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

2 kaki menyibuk: on "Terkenang~"

neeysa said...

huhu..cdey nyer ko..
aku pun sme gak...
rndu gler kt kwn2 mse sklh mngh dulu..
5 thn skls..
memg dorg phm aku sesngt..
bez gler ngan dorg...
rnduuuu sgt2!
skrg juz de aku ngn sorg je kwn skls aku kt cni..
tp die bdk laki la..
sush kit nk jmpe..
xpe2..sbr je..
kte tmpuhi je hdp ini..
ade hkmh d balik sesuatu..eheh

aZiZuL_HaFiZ said...

huhu..spe xrndu membe mse skul..
da 5 thn sme skola..msti la da knl sgt..kte yg kat ump ni bru sebln 2...cam bru nk knl je lg..
hehe..

Terkenang~

hmm..ble aku msuk bln pose ni aku terkenang lak zaman2 pose yg lepas..
ble pk2, rse cam pose kali ni xsemeriah pose dlu2 lak..
npe yeh??????? nk kate ak xde membe kat ump ni., bersepah2 je membe..
mybe xde yg rapat sgt kot..klu kat skul dlu buka rmi2, sume org de..sonok2..
windunye zaman kecilku..then kat matrix lak mse bln pose slalu lpak ngan dak blik dpn..
sume pon gile2 gak..skrg tgl sorg je yang sme ngan aku kat cni..yg len da g usm,ukm ngan umt..
waa, rndu kat diorg gak..hehe.. emm, xpe2..pose kat mne pon sme je snanye..ade je ske duka die..hehe..
hopefuly ramadhan kali ni lbih bek dr b4~