Feb 10, 2009

Beza suka dan cinta~

1- Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan
berdegup kencang. Tapi di hadapan orang yang kita
suka, hati kita akan gembira.

2- Di hadapan orang yang kita cinta, musim
sentiasa berbunga-bunga. Di depan orang yang kita
suka, musim itu cuma berangin sahaja.

3- Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang
kita cinta, kita akan kaku. Tapi jika kita melihat
ke dalam mata orang yang kita suka, kita akan
tersenyum.

4- Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi
malu. Di depan orang yg kita suka, kita akan
tunjukkan imej yang sebenar.

5- Di depan orang yang kita cinta, lidah kelu untuk
berkata-kata. Di depan orang yang kita suka, kita
akan bebas berkata apa saja.

6- Kita tidak akan merenung mata orang yang kita
cinta. Tapi kita akan selalu merenung mata orang
yang kita suka.

7- Bila orang yang kita cinta menangis, kita akn
turut jua menangis. Bila orang yang kita suka
menangis, kita akan cuba untuk membuat dia gembira.

8- Perasaan cinta bermula dari kata. Perasaan suka
bermula dari telinga. Jadi, jikalau kita berhenti
menyukai seseorang yang kita suka umpama kita
membuang telinga kita. Tapi jika cuba menutup mata
cinta berbuah menjadi airmata.

Setiap orang yang

hidup akan mengalami ini dalam hidup mereka.


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

13 kaki menyibuk: on "Beza suka dan cinta~"

t e h a said...

betoila zizul
hehehhe
aku ske post ko nieyh~

aZiZuL HaFiZ said...

hehe..ak sndri pon rse ianye sgt2 btol..n i already face it many times..huhu..

adjLA said...

argghh..
aku dilamun cinta!!

hahahaa

aZiZuL HaFiZ said...

waaa.. adjla suda dilamun chintanya..
ehem2.. spekh gerangan yg tlh membuat ati adjla berdegup kencang 2??
hahaha..cpt2.. bg tau ak..nk tau gak..hehe..

~nEeYsA~ said...

haha..aku prnh bce sal ni dlu..
yup,it's true gler..
haha..
tpi kite mmg sush nk bezakn both of dat feeling actually..
byk kali ke ko dh alami bnde ni zul?
waa...gler arr..haha

aZiZuL HaFiZ said...

hehe..btol2..mmg ssh nk bezakn..kdg2 kte asyik ty dri kte yg kte ske or cinta kt sum1 2..ade org die kate 2 bkn cinta tp syg..tp klu xsyg mcmne lak ley cinta..ahh.. bia la.. prasaan mnusia mmg complicted..kte sndri kne tau dri sndri b4 nk amik tau hal org..huhu..

hehe, well.. mmg kdg2 de org da byk lalui sme nie..mse skola rndh, skola mngengah, mtrx n now,. kat u..of coz kte xlri dr mnde nie..hehe.. am i right miss neeysa?? huhu..

~nEeYsA~ said...

haha..yeke?
emm..mayb kot..haha

TaMinG SaRi said...

macam pernah baca je article nie...

baru nak letak kat blog aku....

potong stimla ko nie...

hehehe...

aZiZuL HaFiZ said...

yale neeysa..

haha..ak mmg pntas..ko
kne lg lju la dri ak..hehe..

Madihah said...

no comment.comment no.tiada komen.komen tiada.



p/s:beza benci & menyampah xde??haha!

izul said...

emmmm...
no komen..
ngeeee....

aZiZuL HaFiZ said...

ape yg no commentnye??
hehe..

ape pulak yg ngeeeeenye ni izul??
haha..

Muhammad Azli Shukri said...

saudara seorang yg sangat jujur.

Beza suka dan cinta~

1- Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan
berdegup kencang. Tapi di hadapan orang yang kita
suka, hati kita akan gembira.

2- Di hadapan orang yang kita cinta, musim
sentiasa berbunga-bunga. Di depan orang yang kita
suka, musim itu cuma berangin sahaja.

3- Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang
kita cinta, kita akan kaku. Tapi jika kita melihat
ke dalam mata orang yang kita suka, kita akan
tersenyum.

4- Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi
malu. Di depan orang yg kita suka, kita akan
tunjukkan imej yang sebenar.

5- Di depan orang yang kita cinta, lidah kelu untuk
berkata-kata. Di depan orang yang kita suka, kita
akan bebas berkata apa saja.

6- Kita tidak akan merenung mata orang yang kita
cinta. Tapi kita akan selalu merenung mata orang
yang kita suka.

7- Bila orang yang kita cinta menangis, kita akn
turut jua menangis. Bila orang yang kita suka
menangis, kita akan cuba untuk membuat dia gembira.

8- Perasaan cinta bermula dari kata. Perasaan suka
bermula dari telinga. Jadi, jikalau kita berhenti
menyukai seseorang yang kita suka umpama kita
membuang telinga kita. Tapi jika cuba menutup mata
cinta berbuah menjadi airmata.

Setiap orang yang

hidup akan mengalami ini dalam hidup mereka.