Aug 22, 2008

7 sebab kenapa korang taknak aku jadi Kekasih korang...


hahahahaha... kelakarkan??
camne la ak terbce bnde ni lak..xoasal kne jwb..huhu..;p
Amaran untuk korang, jangan baca entri ini kalau korang taknak jawap, kalau tak, secara autonya anda kena menjawapnya juga....


takpe,meh aku jawap ntuk korg..


1. tak hensem

merujuk kepada pekara di atas aku mengaku yang aku ni tak hensem,xcomel dan semua yang huduh2 lagi la.. tapi aku bahagia... ;)

2. kdg2 xserius

hehe..aku ni kdg2 ske men2..tga2 serius pon ak ley wat lwk..haha..


3. pelupa

pekara diatas sememangnya sering mengecilkan hati para wanita. aku sememanganya mudah lupa, terutamanya pekara-pekara yang berkaitan dengan nombor. sebagai contoh, Tarikh hari jadi, no.tel, dan yang sewaktu dengannya. hampir sume bnde ak lupe..tp mkn je x..hahaha..=D

4. pendiam @ pemalu

pekara di atas tidak dapat dipastikan kepastiannya. tertapi, apa yang aku rasa aku memang yang pendiam @ Pemalu. Ini akan membuatkan perempuan-perempuan bosan dengan aku. takpe, asal aku bahagia..hehe..

5. tak cerewet

haha..biase org kate cerewet 2 mslah..tp xcerewet pon mslah gak snanye..
klu pee2 aku ske jwb 'xkesah'..;p


6.Agak Ego

aku memang seorang yang xmo klah.mmg susah nak mengaku salah. bagi aku aku seorang yang selalu betul. tp kdg kne mglah jgak ngan die..hehe..

7. xpandai pujuk org
hmmm...ni ak xpasti..tp ak rse mmg ak xpndai sgt pon nk pujuk2 org ni..klu mrajuk pandai2 la pujuk dri sndri yeh..haha..kidding lor..at least msti la kne try pujuk jgkkn..=)

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

2 kaki menyibuk: on " "

siti yg kembang said...

6.Agak Ego

aku memang seorang yang xmo klah.mmg susah nak mengaku salah. bagi aku aku seorang yang selalu betul. tp kdg kne mglah jgak ngan die..hehe.....

=oo..xikhlas yer!


pekara di atas tidak dapat dipastikan kepastiannya. tertapi, apa yang aku rasa aku memang yang pendiam @ Pemalu. Ini akan membuatkan perempuan-perempuan bosan dengan aku. takpe, asal aku bahagia..hehe..

=takpe??jblglgiv

aZiZuL_HaFiZ said...

ikhlas la bucuk..xkn ngan ayg pon syg nk brkirakn..;)

bhagia ngan ayg xpekn??
npe?ayg xbhagia ke ngan syg?;'(

7 sebab kenapa korang taknak aku jadi Kekasih korang...


hahahahaha... kelakarkan??
camne la ak terbce bnde ni lak..xoasal kne jwb..huhu..;p
Amaran untuk korang, jangan baca entri ini kalau korang taknak jawap, kalau tak, secara autonya anda kena menjawapnya juga....


takpe,meh aku jawap ntuk korg..


1. tak hensem

merujuk kepada pekara di atas aku mengaku yang aku ni tak hensem,xcomel dan semua yang huduh2 lagi la.. tapi aku bahagia... ;)

2. kdg2 xserius

hehe..aku ni kdg2 ske men2..tga2 serius pon ak ley wat lwk..haha..


3. pelupa

pekara diatas sememangnya sering mengecilkan hati para wanita. aku sememanganya mudah lupa, terutamanya pekara-pekara yang berkaitan dengan nombor. sebagai contoh, Tarikh hari jadi, no.tel, dan yang sewaktu dengannya. hampir sume bnde ak lupe..tp mkn je x..hahaha..=D

4. pendiam @ pemalu

pekara di atas tidak dapat dipastikan kepastiannya. tertapi, apa yang aku rasa aku memang yang pendiam @ Pemalu. Ini akan membuatkan perempuan-perempuan bosan dengan aku. takpe, asal aku bahagia..hehe..

5. tak cerewet

haha..biase org kate cerewet 2 mslah..tp xcerewet pon mslah gak snanye..
klu pee2 aku ske jwb 'xkesah'..;p


6.Agak Ego

aku memang seorang yang xmo klah.mmg susah nak mengaku salah. bagi aku aku seorang yang selalu betul. tp kdg kne mglah jgak ngan die..hehe..

7. xpandai pujuk org
hmmm...ni ak xpasti..tp ak rse mmg ak xpndai sgt pon nk pujuk2 org ni..klu mrajuk pandai2 la pujuk dri sndri yeh..haha..kidding lor..at least msti la kne try pujuk jgkkn..=)